Dålig uppdatering...igen!

Nej, usch vad jag är dålig på att uppdatera! Jag skäms, men ett av mina nyårslöften i år är att blogga mer! Bra va?!
 
Hoppas att ni har haft en mysig ju och har fått många fina paket. Jag har haft en riktigt skön och lugn jul och fått massor av bra saker! Det är så mysigt med jul, tycker inte ni det? Det bästa var nog ändå att det kom snö på julaton! Snacka om bra timing, va? Julaton firades hemma med familjen och det var riktigt skönt! På juldagen åkte vi iväg och träffade hela släkten och där var det mer fart kan jag lova ;p Men det var väldigt trevligt! Här är några saker som jag fick:
     och massa kläder, smink osv...


Snart är det som sagt nårsafton och 2009! Wooohoo! Hur ska ni fira nyårsafton? Med vänner, familj, på en stor fest? Berätta!! Jag har inte bestämt mig än vad jag ska göra, jag har flera olika alternativ. Vad jag än väljer så kommer jag att få en grym kväll iallafall! Jag tänkte skriva lite om mitt 2008 och lägga in lite bilder.

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0