H&Ms vårkollektion på hemsidan nu!

Nu finns vårkollektionen ut på hemsidan! Åh, vad jag längtar tills alla vårkläder kommer ut till affärerna! Det är så tråkigt med rea och gamla kläder. Mycket bättre att vänta lite och köpa nya, fräscha saker! Tänkte visa er mina favoriter ur kollektionen!

Denna ursnygga baddräkt kostar bara 198 kronor. Jag tycker att det är riktigt snyggt med baddräkt! Synd bara att man inte får den hetaste brännan efter en dag på stranden i en baddräkt ;)


Jag tycker att det är sött med ljusa linnen med volanger på sommaren! Tänk er vad snyggt med detta linnet till ett par ljusa,slitna jeans! Åh, vad jag saknar sommaren! Det kostar 149 kronor och finns i tre färger till.


Jag älskar verkligen smycken! Armband, ringar och halsband kan sätta pricken över i:et på en hel outfit. Dessa armband gillade jag jättemkt, kanske mest för den fina färgen! Har ni förståt att jag älskar rosa och lila? Hela bloggen är ju rosa ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Sv: Aa, tror nog dom har det, fast jag såg bara vita och minstastorlekn var S ;) <3

2008-12-29 @ 20:17:16
URL: http://niivo.blogg.se/
Postat av: Eve

Sv: Tack =)

2008-12-29 @ 20:38:48
URL: http://dontsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0