I looove eggs!

Jag tror att jag har blivit beroende... AV ÄGG! haha! Det är så sjukt gott, plus att det är nyttigt också! Det är ägg och ben&jerrys som är mina laster dåva, haha ;)

Idag ska jag spela in en låt i studio, det blir kul! Jag ska spela in Beautiful av Christina Aguilera. Jag älskar verkligen låten eftersom den har ett väldigt bra budskap, att man inte ska låta någon annan klanka ner på en och att man är vacker vad som än händer! jag har framfört låten ett antal gånger och den är väligt rolig att sjunga och min röst kommer fram bra i låten! Efter det ska jag träffa Ebba en stund!

Vad ska ni göra idag?:)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Lycka till :) !





Grymt sööt <3<3

2008-12-29 @ 13:35:21
URL: http://niivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0