MITT 2008!

Med text och bilder ska jag försöka sammanfatta mitt år. Jag kom att tänka på att livet är som en berg-o-dal-bana. Ibland mår man så sjukt bra, sen går det nerför rejält, men efter ett tag blir det bättre igen.. Mitt år började kanon, på våren var det riktigt uselt, sommaren var inte heller något vidare, mn hösten har blivit bättre och bättre och nu är det pretty gooood! :D

Januari: Firade nyår med några vänner i Jönköping, gjorde sångjobb, firade min bästa kompis födelsedag med en av årets roligaste fester! En bra månad!

Februari: Var en perfekt månad!

Mars: Lika bra månad som de två första, gick modevisning!


April: Månaden började riktigt bra, men i slutet var den riktigt dålig. Sjöng på UKM och gick vidare vilket var sjukt kul! I mitten av månaden hände något som ändrade om allting. Var riktigt jobbigt och är fortfarande jobbigt. Men vad är det man säger? Man stärks av motgångar och det har jag verkligen gjort. Nu har jag nya vänner som får mig att må jättebra!

UKM!!

Maj:
Var i Högsby och sjöng på regionsfinalen av UKM! Tea och Gabriella var med mig och det var en sjukt rolig dag!


Juni: Skolavslutning och sommarlov! Riksfestival med UKM i Uppsala. Det var verkligen den bästa upplevelsen detta året. Jag gjorde det jag älskar (läs:sjöng) inför ungefär 700 personer, gick modevisning, träffade massor med nya människor med samma intresse som mig, var uppe till 4 på natten och hade helt otroligt roligt! Det var så skönt att bara åka hemifrån i några dagar och bara lämna allt det jobiga kvar hemma!

Juli: Jag fyllde 14 år, började jobba på mitt sommarjobb, var på en riktigt trevlig grillfest hos Jessika, var en vecka i Falsterbo, var i Vejbystrand! En härlig sommarmånad!

Augusti: Träffade Olivia igen, var på en trevlig personalfest, var på grillfest hos Nattis, var i Göteborg med Amanda,Jessika och Maja! Det var verkligen hur kul som helst! Stadsfesten som var helt underbar med Nattis, Ida och Amanda! Det var helt otroligt kul! Skolan började.. Jag började även blogga! :D

Bild från Stadsfesten där Amanda Jenssen spelade! När hon sjöng Hallelujah är ett helt oförglömligt minne!

September: Vetlandagarna som var jättekul, jag upptäckte Ben&Jerrys ;p Hur har jag klarat mig innan? haha ;) Handbollen satte igång, gick modevisning!

Pearline spelade på Vetlandadagarna!

Oktober: Spelade 2 SM, det första i Tibro och det andra i Hjo Höstlov som jag tillbringade på Hotell Tylösand med familjen vilket var underbart! Var även hos några vänner i Vejbystarnd! Sjöng med Eliot och Oskar!

November: Jag och Nattis träffade Amanda och Ida igen och hade sjukt kul en helg, var på Amandas och Malins 18-års fest! Jag lyckades även vinna Talangjakten för andra året i rad och kammade hem ett herrans bra pris i och med det.

Jag och Nattis innan discot! :D

December: Lucia Cup, Julafton! En riktig mysig månad! Jullov!!! :D

Som jag sade innan så har mitt år varit både bra och dåligt! Jag ser fram emot ett nytt år!

Kommentarer
Postat av: Martina Berggren

Schnyggingarna ever :D haha, älskar ditt hår!

2008-12-28 @ 19:02:34
URL: http://mberggren.blogg.se/
Postat av: Fanny

snyggingar:)

2008-12-28 @ 19:05:43
Postat av: Rebecca Andersson :)

söötisar! :D

2008-12-28 @ 20:32:05
URL: http://bire.blogg.se/
Postat av: maria

vad är UKM för något ? =) bra blogg förresten!

2009-01-01 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0