Ny dag, nya möjligheter!

Godmorgon!
Hoppas att ni har sovit gott! Jag behöver sova i ungefär 10 timmar för att vara riktigt pigg dagen efter. Det värsta är bara att jag tränar ganska sent och då blir det ganska sena kvällar, vilket gör att jag ser helt död ut dagen därpå i skolan..

Egentligen tror jag att det är inställningen som man har när man vaknar upp som avgör om man kommer att vara glad eller inte på dagen. Istället för att tänka "nej, vi har fysik nu" så kan man tänka "nu har vi fysik och den är en del i min utbildning som jag måste lära mig om".Försök att hitta positiva saker ur allt det negativa helt enkelt! Har man bestämt sig för att man ska vara glad hela dagen så blir dagen oftast bra faktiskt! Om man hade en dålig dag igår, så får man se till att dagen efter blir bra! Och kom ihåg, det är bara du som bestämmer hur din dag blir!
Livet är för kort för att vara sur hela tiden!

Idag vaknade iallafall jag upp och bestämde mig för att vara glad idag, hoppas att ni gjorde detsamma! Idag ska jag ordna allt med inspelningen och sedan skicka in den till tävlingen. Efter det måste jag ordna med lite andra saker som ska lämnas in idag. Sen tror jag att jag träffar Amelie en stund!

Later! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0