Bilder

Jag lovade ju er bilder av vad jag har hållt på med det senaste, eftersom jag inte kunnat blogga så mycket. Jag gick ju somsagt modevisning:


Några av modellerna backstage. Fick tyvärr inga kort på catwalken :(

Jag spelade ju även med Eliot och Oscar, vilket var jättekul! :D

Lite dålig bild, eftersom den är tagen med en mobil..



   
De är verkligen jätteduktiga på att spela och det varväldigt kul att spela med dem!
Kolla in deras band på myspace: http://www.myspace.com/pearlinesweden. Dom är grymma!

Jag var ju på SM med laget! Det gick jättebra, och vi hade riktigt roligt!

We're bringing sexy back ;) haha (internt skämt)


Match!


Nästan hela laget på kinarestaurangen på kvällen!


Fin utsikt vi hade, va?


Sista matchen!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gumman du är söötast! :) killarna lär ju springa efter dig.... om dom inte redan har börjat! <33 :*

2008-11-01 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0