BLOGLOVIN'

Godmorgon!

Hoppas att allt är bra med er i den fantastiska vårsolen! Jag ska städa nu, mitt rum ser ut som att man har slängt ut en hel klädesaffär över hela rummet. Efter det ska jag ut i solen, snabbt som tusan!

Igår kväll åkte jag och Amelie hem till Josse där även Ronya, Emelie, Fidde och Alle var. Mycket trevligt!

Om ni trycker på knappen här under så kommer ni att se varje gång jag har skrivit ett nytt inlägg i bloggen. Ni kn även lägga till era andra favoritbloggar. Bra va?!
Follow tildasander

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan Tilda,

Vilken fin blogg du har, fina bilder =) Läste på din sida att du vill ha fler följare på din bloglovin. Skriv en kommentar på min blogg om du fortfarande är intresserad så kan vi följa varandra =) Kram / Rebecca



2009-05-14 @ 18:54:06
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0