Musikhelg!

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en toppenhelg, för att det har jag haft! Jag har sjungit på två olika spelningar och det har väl gått helt okej på båda..

I fredags åkte jag och Amelie till Vetlanda för att jag skulle sjunga på någon slags modevisning på en skola. Det var knappt någon publik alls och det gick inte så jättebra för mig.. När jag kom dit så fungerade nämligen inte min skiva så jag var jättestressad, men som tur var kunde en snäll tjej hjälpa mig! :)
Efter spelningen gick vi och åt en sjukt äcklig pizza och efter det åkte vi till någon fest som inte var speciellt rolig.. Lite senare så gick vi ner mot ett disco där vi dansade hela kvällen, mycket roligt! Sedan sov vi hos mormor.

På lördagen så kom mamma och hämtade oss. På eftermiddagen så åkte jag upp til lokalen där UKM skulle hållas och soundcheckade. Uppträdandet på kvällen gick helt okej..  Sjöng även med Pearline vilket var superkul! Efter att UKM var slut gick jag till en est, tyvärr slutade kvällen väldigt tråkigt... MEN HÖRRNI?! JAG GICK VIDARE I UKM IALLAFALL!

Helgen har helt enkelt varit riktigt bra vissa stunder och sämre andra..


Kommentarer
Postat av: albulena ibishi

svar: hahah, det var kul att du kunde komma, och tro mig, du fick mycket trevliga kommentarer efteråt :D

2009-04-13 @ 00:20:03
URL: http://albui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0