My life at the moment

Hann inte blogga igår, och borde inte göra det nu heller. Jag borde sitta med näsan nerkörd i skolböckerna och plugga plugga plugga! Jag tänkte ändå slänga in ett livstecken så att ni vet att jag lever ;) Denna veckan har sett ut såhär: sova, skolan, plugga, äta, sova, skolan, plugga, äta... Kan säga att mitt liv har varit roligare! Men vafasen jag har gett mig fan på att klara alla inlämningar och prov denna veckan strålande med minst VG på allt! Har jag väl ett mål så ger jag mig tusan på att klara det och det blir oftast så eftersom att jag är så envis!!

Nej, nu ska jag tillbaka in i kemins underbara värld... (läs: kemins omöjliga formler) Som tur var har jag faktiskt varit och fikat nu med Moa och Evelina, skönt att ta en paus från plugget! På fredag så kommer jag förhoppningsvis blogga som vanligt igen, har tagit massa bilder i veckan så ni ska få se vad jag har haft för mig :)

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0