TJUHU!

Sorry mates! Men jag glömde faktiskt bort att jag hade en till stressvecka kvar, hah. I veckan har jag spenderat mina dagar med att öva till lucia, öva till lucia och öva till lucia! Idag var det då dags för att göra det "på riktigt" och det gick verkligen hur bra som helst!! Jag ska försöka se om någon tagit bilder eller filmat så nu kan få se :)

Jag sjöng solo, Michael Jacksons låt "We Are the World". Gick jättebra och allt var så fint!

Ikväll hag jag haft dubbelspelningar! Först en liten på en sporttunering och sen en på hotellet där jag sjöng på ett julbord! Gick väldigt bra båda gångerna! När alla musikuppdrag för idag var färdiga så köpte jag och pappa med oss mat hem och sen satt vi hela familjen och tittade på Idol. (HELT RÄTT VINNARE FÖRRESTÉN!! Jag hade dött för hans röst).

Åh, vad jag njuter av att de här två helt sjukt stressiga veckorna är över! Nästa vecka står det nästan ingenting på schemat, eller just det, inspelning, repning till skolavslutning, föreläsningar... Men vad tusan, jag älskar att ha mycket att göra! Nu ska jag hoppa i säng, men imorgon bli det upp tidigt för att min älskade lillebror fyller 10 år imorgon! Han börjat bli stor nu.. :)

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0