Träning, bakning och tv:n

Hejsan!

Ikväll har jag hunnit med rättså mycket. Först var jag och tränade handboll i en och en halv timma. Jag sprang ute först och det gick riktigt segt idag. Det är ruskigt kallt och jag är fortfarande lite förkyld, så det var svårt att andas då och då. Dessutom har jag lite astma.. Men jag trillade iallfall inte ihop och dog, hehe ;) Den övriga träningen gick väl helt okej..

När jag kom hem gjorde jag de där j*vla chokladbollarna igen, och vet ni? De blev perfekta! Det ni! När jag ändå var igång så bakade jag en sockerkaka med, mums!:D
 
Nu tittar jag på 5:an där en kriminalserie som heter Criminal Minds går. Jag såg den för första gången förra veckan. Den är verkligen jättejättebra! Sätt på tv:n direkt hörrni!

Efter det måste jag plugga so och svenska..

Adios!

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej där.. Ville önska dig en fin helg. Har du några planer eller bara ta det lugnt? :-D



Blev plötsligt sugen på att spela Handboll. hehe



Kram

2009-02-20 @ 22:28:31
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0