Annorlunda konfirmation

Hej på er!
Biologiprovet idag gick bra, men jag har en del kvar som jag ska göra imorgon. Det blir plugg idag med, denna gången SO och franska revolutionen...

Skoldagen gick snabbt och efter skolan åkte jag på konfirmation. Där sjöng vi först låtarna till dagen då vi konfirmeras. Jag känner inte riktigt för de låtar som jag ska sjunga, får se om jag byter. Efter det så fick vi gå ner i ett rum i källaren dä de hade dukat upp. När vi satt oss kom det in massa vuxna, och efter det fick vi ta på oss en ögonbindel. En vuxen ledde oss på en tur där de berättade om kristendomen, det var faktiskt intressant. Men också lite läskigt, eftersom att man inte såg något.

Nu blir det SO och efter det ska jag träffa Amanda. Såg förresten bland kommentarerna till inlägget där jag frågade om vad ni ville läsa om här på bloggen att många ville läsa om mode och se mina outfits. Ska försöka göra det lite mer, men jag har inte så mycket tid nu för bloggen när det är mycket i skolan.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0