Fartfylld dag!

Hej allihopa! Förlåt för att det inte har kommit någon uppdatering idag, men det ena skälet är att jag inte hunnit sätta mig framför datorn förräns nu och det andra skälet är att pappa har med sig min laptop i Malmö och där har jag alla min bilder osv.. Därför kommer kanske inte bloggningen vara på topp denna veckan, hoppas att ni förstår! :)

Iallafall, idag har jag först varit i skolan där jag bla fick betyg på en inlämning i bild.. MVG!!! Wohooo! Jag är faktiskt urkass på att rita, jag skojar inte! Fick även tillbaka ena delen av matteprovet med alla rätt! :D Efter skolan åkte jag direkt och provade kläder till en modevisning imorgon. Jag ska även sjunga där så att imorgon kommer tyvärr också att blir en dålig bloggdag..

Efter klädprovningen dömde jag en hanbollsmatch och sedan tränade jag själv! Härlig dag helt enkelt!

Nej, nu ska jag plugga texter tills imorgon och sedan blir det sängen!
Pusshej!


Modellbild från Uppsala!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig i skolan Tilda! :)

Det ska bli roligt med modevisning imorgon! :)

vad roligt att mina jeans är sålda!!! :D måste fixa det nu i veckan. :D

jag ringer dig imorgon. hade ingen möjlighet att svara på ditt sms för mina pengar är slut på mobilen. :)

2009-03-24 @ 22:42:37
Postat av: belle

vad duktig du är i skolan! MVG i bild, själv har jag typ vg..:/ vad fina ni är, varför skulle ni gå modevisning?!?! vad roligt! :)kram

2009-03-26 @ 17:17:09
URL: http://modebelle.blogg.se/
Postat av: niivo

tack för rösten :) hoppas du får en bra dag!

2009-03-27 @ 07:35:16
URL: http://niivo.blogg.se/
Postat av: Amanda

det är musikens hus , eller hur ?

2009-03-27 @ 20:31:20
URL: http://bballerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0