Första praodagen!

Hej allihopa!
Nu är jag hemma igen och har äntligen tid för att blogga ordentligt igen. Tack snälla ni för att ni fortsätter att läsa och kommentera, även fast jag uppdaterar uselt!

Idag har jag iallafall inlett min preovecka, mycket roligt eftersom att jag anser att praon är något av det roligaste på hela skolåret! Jag ska vara i en delikatessbutik, som säljer ost, choklad osv.. Den var dock stängd idag, så jag var hos min morbrors fru i hennes butik HemÅvila. Kika in på hennes fina blogg och hemsida! Jag jobbade med Emma och vi hängde om i butiken, så det blev jättefint och vårigt! Imorgon börjar jag dock på den andra butiken och det ska också bli kanonkul!

Efter att jag slutat så gick jag med Ida till H&M och sedan gick vi och fikade, mys!



Massa Kramar! /Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0