Handboll för hela slanten!

Hej på er! Såg ni på Robinson igår? Erik höll ju på att åka ut direkt, vilken tur att han fick stanna! Vad tyckte ni annars om programmet? Jag tycker att det var sådär..

Dagen började med att jag sov till nästan halv elva! Så skönt! Efter det så skulle jag döma två handbollsmatcher, det gick riktigt bra idag faktiskt! Det är ett rätt enkelt och roligt sätt att tjäna pengar på iallafall! :) Nu ska jag snart ner till idrottshallen igen för att spela match mot Växjö. Inte jättetaggad kanske, men det kommer..

Vi hörs senare!


Laget!

Kommentarer
Postat av: Såfia

Ja, det får vi hoppas! Men jag tror inte att han åker, för de skulle ju "få bort" en ur "ledargänget" eller vad de kallade det ..

<3

2009-03-23 @ 18:09:51
URL: http://thelifeofme-sofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0