puuuhhh...

Nu är jag äntligen hemma igen efter att ha stressat runt sedan i fredags kväll, därav den urkassa uppdateringen. Vill bara börja med att tacka alla er som ger mig massor med fina ord om min klädstil. Jag läser alla kommentarer och blir såå himla glad ska ni veta!

I fredags så sjöng jag med Pearline i någon håla kom heter Braås. Spelningen gick riktigt bra och publiken gllade oss mycket verkade det som! Alla skivor som var med för att säljas tog slut på ett kick! Efter det blev det raka vägen hem till sängen.

Jag orkar inte berätta om idag ikväll, och så väntar jag på bilder från en tjej som fotograferade mig på mitt gig ikväll. Jag lägger in bilder och videos från idag och i fredags imorgon, jag orkar knappt hålla ögonen öppna längre, jag har liksom varit vaken i 17 timmar nu.

Godnatt på er!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: vad skall du göra idag?

2009-03-08 @ 11:22:21
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: FEBB

Ja gillade det asmkt! :) Jättefint. Hoppas du får en skön söndag gumman. =)

2009-03-08 @ 17:21:30
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0