Rolig dag!

Hej på er!
Idag har jag verkligen haft fullt upp, men det gillar vi! Första var jag i skolan som kändes riktigt seg idag. Efter det skyndade jag mig upp till gymnasiet för att repa igenom låten We Are som jag skulle köra Ines till. Efter det var det sminkning och hårfixning som gällde. En kompis tog bilder, så jag visar er så fort jag fått dem!

Framträdandet gick jättebra och jag kom ihåg texten! Jag blir alltid nervös över texten som jag ska sjunga och inbillar mig att jag ska glömma den, även att jag vet att jag kan låten utantill. Jaja, det är nog bara något som sitter i huvudet som man får träna bort helt enkelt..

Efter att allt var färdigt så gick vi och ut och åt. Mysigt och väldigt gott!

Nej, nu ska jag plugga lite so och sedan så blir det sängen för mig..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0