Sjukling

Hej på er!
Det blev precis som jag kände på mig igår.. Jag har gått och blivit sjuk igen. Så jobbigt! Det är tråkigt att jag blir sjuk på min praovecka, som lätt är den roligaste veckan på hela läsåret.

Den andra praoplatsen, som jag var på för första gången idag, var jätterolig! Jag tar kunder, slår in presenter osv.. Jag har ju klippt mig också, och det blev superfint! Hon stylade även mitt hår efter, eftersom att jag skulle intevjuas. Det var den lokala tidningen i Eksjö som intervjuade om en kulturtävling. Jag har tagit ett kort på håret, men jag orkar inte lägga in det just nu.

Blir inget mer inlägg idag tror jag inte!
Hoppas att ni får en toppenkväll!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0