Rolig dag framför mig!

Godmorgon!

Allt bra med er? Jag mår toppen, förutom att jag har jätteont i halsen. Det kliar liksom, jätteirriterande! Jag hoppas att det inte är halsfluss eller liknande iallafall.. Jag funderar på om det kan vara att jag inte tål en juice som mamma har köpt hem, som är fylld med massa exotiska frukter..

Idag så ska jag praoa på Smått & Gott och det ska bli jätteroligt! Efter jag har slutat så ska jag iväg och klippa mig! Det behövs verkligen! Sedan får jag skynda mig iväg till en intervju, där jag ska berätta lite om en tävling som jag har varit med i förra året och som jag ska tävla i på lördag. Den pågår i hela landet just nu, den heter UKM. Inte den bästa bloggdagen idag helt enkelt..

Nu måste jag skynda mig!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0