This weekend

Heej! Förlåt för riktigt usel uppdatering, men jag har verkligen haft fullt upp! I fredags åkte jag till Vetlanda för att träffa Ida direkt efter skolan. Det var en jättetrevlig kväll där jag fick träffa hennes kompisar.

Jag sov hos Ida till lördag och vi gick ner på stan för att fika. Jag drack en chailatte!♥ Love it! Efter det tog vi bussen hem till mig. Vid fyra gick jag till gymnasiet aula för att titta på en modevisning/show arrangerat av ett UF-företag! Det var väl helt okej, lite segt.. Åh, jag längtar till att gå modell igen, men det blir några modeisningar framåt nu :D! Igår kväll var jag med familjen hos ett par kompisar till oss. Trevligt!


Idag blir det plugg till 100% och så ska jag döma en handbollsmatch med!

Later babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0