Vad gjorde jag egentligen hela dagen igår?

Jo, jag sjöng på Paolo Robertos föreläsning! Roligt va? Vi dansade och sjöng till "Eye Of The Tiger" och "Fighter".

Jag var i lokalen vid åtta på morgonen för att repa och vid klockan 10 körde vi igång! Det gick jättebra, men det var lite tekniska problem så det var synd!

Efter första spelningen sprang jag till skolan för att ha två lektioner och ett engelskaprov.. Vilka kontraster att ena timme stå på samma scen som Paolo Roberto inför 300 månniskor och timmen senare sitta i skolbänken att göra prov...

Efter den korta skoldagen så åkte jag till andra föreställningen där det återigen blev strul med mikrofonerna.. SÅ tråkigt med tekniska problem! Som tur var så gick det rätt bra ändå!

Paolo föreläste om kost, hälsa och träning och det var verkligen sjukt bra! Han är väldigt duktig på att prata och det är intressant att höra om hans erfarenheter. Bakom scen så var han en jättetrevlig och skämtsam kille.. Ni skulle höra vilka fräckisar han drog för oss.. ;)










Enda bilden jag fick på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0