Våren på väg!!(?)

Hallååå!
Hur är det med er? Med mig är det bara bra, förutom att jag är rätt trött på att vissa man tror man kan lita på visar sig vara helt motsatta och falska! Solen skiner och det gör mig helt glad och varm i hela kroppen! Hoppas nu att det inte kommer mer snö. Jag har faktiskt kunnat ha min vårjacka på mig igår och idag, såååå skönt!

Idag har skoldagen gått riktigt snabbt, skönt det! Vi har det rättså lugnt nu i skolan, inte mycket prov eller läxor, skönt! Om två veckor ska jag ut på prao, jag ska vara i en delikatessbutik (butik som säljer choklad, ost, kex, marmelader etc.) Det ska bli jättekul och skönt att komma bort från skolan lite! :)

Laater!


Kommentarer
Postat av: bella

Ja, lätt snyggast!

2009-03-17 @ 17:55:36
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0