Vårkänslorna spirar!

Vilken härlig dag jag har haft idag! Jag hoppas verkligen att ni njuter av det fina vädret och att ni haft en riktigt bra dag! Onsdagar är nog den lugnaste och slappaste dagen på hela veckan, vi har bara två "riktiga" ämnen. Hehe, det lät lite dumt men jag anser att musik och syslöjd är rätt slappa...

På rasten idag så gick jag och ett par andra tjejer och köpte glass, självklart B&J! Men inte halvlitersburken, utan den där cookien som finns i GB:s glasslåda! Muy bien! Efter det satte vi oss i solen och bara njöt av att värmen äntligen har kommit! Hur skönt? Massa skönt!

Nu sitter jag här och är allmänt glad och ska snart plugga lite industriella revolutionen. Till min stora glädje så såg jag att min lillbror har bakat chokladbollar! Mums! Pluggandet lär inte bli lika tråkigt med en skinande sol utanför fönstret och chokladbollar!

Hoppas att ni får en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gott!!!

2009-03-18 @ 17:18:03
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: isabelle

mums vad smarrigt! :)

2009-03-18 @ 17:34:50
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0