Wednesday

Hallåååå! Äntligen hemma och har intagit min favoritposition i sängen med datorn i knäet. SÅ skönt! Jag har frusit hela dagen och bara längtat efter att få krypa ner i sängen. Jag har lycket bli förkyld också, inte så bra på tanke med att jag ska sjunga ungefär fyra gånger i helgen. Jag fick ett till erbjudande idag tills på lördag, får se om jag hinner det.. Jag tror att jag är på ett annat ställe då och sedan så tar det rätt så lång tid att repa in ett par låtar så att de sitter riktigt bra! Men det skulle nog inte vara så stort på problem om jag nu gör det.

Iallafall, känner att jag kommer in på annat ibland.. ;p Idag har jag varit i skolan, tråkigt idag! Efter skolan åkte jag till gymnasiet för att repa med Ines. Det kommer bli jättebra tror jag! Måste bara öva lite på texten och koreografin! 

Ikväll ska jag:  ringa ett par samtal, plugga, bestämma låt och sen var det något mer, men kommer inte ihåg..

Just det! Jag kom ihåg att fota dagens outfit så jag lägger in en bild på den sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0