Det kliar i mina fingrar

Jag sa ju att det var sista inlägget som jag lade in innan, men jag kan inte hålla mig. Det är ju så kul att blogga!! Hittade den här listan på Marie Serneholts blogg och tyckte att den var lite rolig, så här kommer den:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Olivia!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov..

Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade med my lovely Am Sweetlove i telen! Saknar henne! ♥

Det sista du sa högt: Du är ju min plånbok, så du måste åka med!

Det senaste någon sa till dig: Jag går och äter yoghurt nu.

Vad har du druckit idag: Latte och blåbärlime.

Vad var det senaste du åt: Fläskfilé, me love!

Vad var det senaste du köpte: Hallonpaj och smoothie igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.

Vad är det för väder hos dig nu: Det är mörkt. Men annars är det regnigt och ruggigt.

Godaste glassmaken: B&J, Cheesecake Brownie!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja ibland, ibland inte...

Sover du tungt: Nja, inte så värst. Ibland..

Drömmer du mardrömmar: Sometimes

Trivs du med ditt jobb: Helt okej.

Favoritklädsel: Klänning, converse/ballerinas/sandaler/klackar och bara ben! Sommar, åh vad jag saknar!

Favoritlåt just nu: 3-Britney Spears

Vad ser du om du tittar till höger: Min familj i soffan som kollar på någon film.

Vad gör dig glad just nu: Att jag känner mig så lycklig!

Vad ska du göra härnäst: Hoppa in i duschen om jag kan slita mig från datorn någon gång.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad! Jag är bara väldigt lycklig just nu och är så glad över att jag verkligen har världens finaste vänner!♥

Favoritgodis: Bilar och zoo-apor!! 

Kläder just nu: Jeans, svart linne och underkläder såklart.

Sommarplaner?: Så långt fram i planeringen är jag inte riktigt, jag vet knappt vad jag ska göra på tisdag.

Hur många kuddar sover du med: 3. Ju fler, desto bättre!

Spelar du något instrument: Pyttelite gitarr.

Morgon eller nattmänniska: Både och lite tror jag. Det går i perioder det där..

Vad är viktigast för dig: Mina vänner, familj och släkt. Och att vara lycklig.

Är du kittlig: Oja!

Snarkar du: Ja, fast inte "vanliga" snarkningar, utan enligt andra så snarkar jag en jättehög någongång ibland. Haha, galet!!

Stjärntecken: Lejon.

Äckligaste insekten: Alla, hatar insekter!!!

Längtar du mest efter just nu: Nästa gång jag åker till Stockholm och min sånglektion imorgon!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Va roligt att höra, tack! Tyvärr blir det inte så mycket uppdateringar just nu, det är så mycket annat. Men snart kommer jag nog få mer tid :)

2009-11-23 @ 13:27:19
URL: http://nst.blogg.se/
Postat av: Ida

snacka om ett stort inlägg ;) haha

käft med dig det jgorde han verkligen inte!! han är min !! :D:D ses snart älsk!! <3

2009-11-23 @ 13:43:37
URL: http://idaz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0