Friday oh it was

Tog en liten paus från bloggen igår kväll. Istället var jag hemma med familjen igår och åt tacos, tittade på idol och bara umgicks. Tror nog att det var tre månader sist som jag bara var hemma en fredagskväll och tog det lugnt och det vara välbehövligt!

Igår i skolan så överraskade vi vår lärare som fyllde år med tårta och sång, mycket lyckat! Det är så roligt att överraska någon!

Efter skolan jobbade jag på HemÅvila, en klädbutik som min mamma startade för ungefär 7 år sedan kanske, men som hon nu har sålt. Där säljer vi bla. Vila, Object, Saint Tropez. Det är riktigt kul att jobba där för att jag är ju väldigt intresserad av kläder och mode, så att få jobba i en klädesaffär passar mig perfekt ;)

När jag hade jobbat så mötte jag upp Amelie som hade klippt sig (ursnyggt!) och vi gick hem till Olle och träffade honom och Robin. Hur kul som helst att träffa dem igen!

Nu ska jag äta some breakfast, later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tilda :)

glad första advent babe<3

2009-11-29 @ 11:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0