God morgon!

Sista praodagen för mig i Riksdagen idag, vilket är så tråkigt! Men jag ska ta vara på dagen och ha det riktigt roligt! Idag ska jag med en stund på en valkonferens på Clarion Hotel, ska bli intressant!

Som ni kanske har märkt så har jag inte lagt in några inlägg om vad jag har gjort på dagarna, och det beror helt enkelt på att jag inte har hunnit! När jag har kommit hem på kvällarna, efter att jag och Olivia har hunnit med en liten tur på stan och fikat osv, så har jag varit helt slut! Jag har somnat som ett litet barn!

Ikväll ska vi hem till en av Olivias tjejkompisar som fyller år på 15årsfest! Ska bli jättekul att få träffa Olivias kompisar!

Nu måste jag verkligen skynda mig!
Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0