hard work work

Ahhh, får panik på hur mycket inlämningar och prov jag har denna vecka:

→ Inlämning i hemkunskap där jag ska göra en måltid och utvärdera, skriva hur mycket näringsvärde osv min måltid innehåller.

→ Inlämning i biologi där jag ska motivera vilken drog som jag tror är värst att vara beroende av.

→ Inlämning i svenskan där jag ska reflektera kring min praovecka.

→ Prov i kemi om stål- och järnframställning, metaller, mineraler, bergarter, och stenar.

→ Prov i matte, geometri.

→ Stort läxförhör i fysik om atom- oxh kärnfysik.

Jag blir trött bara av att läsa vad jag måste göra den här veckan. Men vad tusan, det är bara att bita ihop och plugga. Fasen vad skönt det kommer att kännas på fredag eftermiddag säger jag bara!

Som ni förstår så kommer det inte att bli så mycket bloggning i veckan eftersom att jag sätter skolan före. Jag hoppas ni förstår och jag ska försöka slänga in åtminstone ett inlägg om dagen!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: MALINHE - fotobloggen! =)

Hej, hoppas allting är bra med dig ikväll. Jag ska iallafall bara ta det lungt, plugga, blogga osv. ska du göra någonting specciellt ikväll då? :)

k r a m a r ♥

2009-11-30 @ 19:38:26
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv, Så lite så söta du :D

2009-11-30 @ 21:54:16
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: malin

du är så duktig :) tack för i torsdags :P <3<3 puss

2009-12-05 @ 00:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0