It happened!

Det som jag trodde skulle hända, det hände!! Jag blev sjuk av den där attans sprutan! På andra lektionen i skolan idag kände jag att jag fick mer och mer ont i huvudet, jag började frysa och jag mådde väldigt illa. I slutet av lektionen mådde jag så dåligt att jag fick gå hem. Så tråkigt eftersom jag missade ett läxförhör och ett prov, det är så jobbigt att behöva göra det i efterhand, för då får man dubbelt så mycket som alla andra! Jag gick hem vid tolv ungefär och somnade direkt när jag kom hem och har sovit till nyss.

Den lilla stund som jag faktiskt var i skolan så hann jag med väldigt mycket! På musiken så planerade vi julavslutningen, och den kommer att bli grym!! Ska bli så himla kul, både seriöst och mindre serisöt ;). Dessutom får vi vara i kyrkan och sjunga detta året, och det är verkligen den bästa platsen som finns att sjunga på, akustiken slår allt! Tänker inte avslöja så mycket mer, då inget är riktigt säkert än!

Andra lektionen var engelska där vi gjorde ett hörförståelsetest som faktiskt gick rätt bra! Skönt!!

Nu ska jag sova lite till, så att jag blir frisk tills imorgon!

Jag är ledsen att det blir mest text i bloggen nu, och inte så mycket bilder. Som sagt är min laptop på lagning, men när jag får tillbaka den ska jag spränga bloggen med bilder!! ;) Dessutom är min kamera sönder, men jag får en ny i julklapp hoppas jag så då får ni se på bloggande ;)

Puss Tilda

Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej. Jag vill sprida ordet om att jag släpper min 3:e singel nu 1:a advent, på söndag. Klicka på länken för att tjuvlyssna:

Ny singel ute snart! Lyssna här:



http://www.ubetoo.com/player.aspx?mediaid=22875



Kram Minaya

2009-11-25 @ 18:25:09
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0