Jag och Olivia dör lite i soffan..

Ja, vi är sjukt trötta båda två och nu väntar en hör med läxor som måste göras ikväll! Men vafasen, jag ska inte klaga, jag är hos världens bästa Olivia, i Sveriges bästa stad och jag är världens lyckligaste!

Idag har jag varit hos min farbror som har en butik med inredning och sånt på Västermalm. Jag har skyltat och dukat visningsbord vilket var jättekul! Jag jobbade bara i sex timmar så det var skönt :)

När jag hade slutat så mötte jag Olivia i Västermalmgallerian så gick vi där och tittade i lite affärer. Det var inget direkt roligt som vi hittade, så ingen av oss köpte något. Innan vi gick hem till lägenheten så gick vi och fikade på ett mysigt café. Nu har vi precis ätit lax, min favorit!

Ska lägga in bilderna som jag har tagit idag så får ni se dem sen!

Kommentarer
Postat av: Ida

åhhh fy vad mysigt!! jag hade så viljat vara med! :D

2009-11-19 @ 22:22:54
URL: http://idaz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0