Julkänsla!

Nu har jag piggnat till lite och ska snart gå och lägga mig så att jag förhoppningsvis är frisk tills imorgon! Har många roliga grejer på schemat imorgon bl.a fika med Moa och spela in en film till ett skolarbete.

Min lillebror och mamma har precis bakat lussebullar och dem var hur goda som helst! Det är något speciellt med lussebullsdoften säger jag bara! Åh, vad mysigt det är när man börjar baka och pynta, då känner man att snart är julen här! Jag älskar julen! Kan ni förstå att det redan är första advent på söndag? Shit, vad har det här året tagit vägen? Jag kan iallafall säga att jag har haft ett väldigt bra år, speciellt min sommar som var helt otroligt bra!!


Här är en låt som får er att komma i en riktig julstämning!

Agnes Carlsson & Måns Zelmerlöw - All I Want For Christmas is You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0