LETS GO THEN!

Okej, nu har så pass många tjatat att jag ska börja skriva igen plus att jag känner mig lite sugen på att blogga, så nu kör vi helt enkelt!!

I början så kommer jag inte kunna lägga ut bilder från allt som jag har gjort uder sommaren och hösten, eftersom att jag har alla bilder på min laptop som just nu är inne på lagning. Jag är inte direkt händig med tekniska prylar, utan min bärbara dator höll på att gå av på mitten, bra gjort av mig! Dessutom har jag lyckats tappa min kamera i marken, så att jag den är helt död. Och då menar jag verkligen HELT DÖD! Det verkar inte heller som att den går att laga, så vi ska köpa en ny!

Jag har lust att göra en riktig omstart på bloggen, och göra om designen så att det känns som om att det blir en helt ny blogg! Eftersom att jag själv, som sagt, inte är så tekniskt lagd så tänkte jag fråga om någon av er kan göra bloggdesigner, skriv isåfall i kommentarerna här under!

Nu ska jag fortsätta med min inlämning som ska vara färdig imorgon, ciao!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är inte världsbäst på headers men skulle kunna göra en om jag får bilder skickade:)

2009-11-04 @ 21:26:55
URL: http://sopho.blogg.se/
Postat av: Minaya

Hur går det med allt tilda?

2009-11-14 @ 16:22:25
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0