Min favorit på tv just nu!

Nu sitter jag framför datorn, där jag tyvärr spenderat hela eftermiddagen. Det är så lätt att hamna här, när man egentligen borde ha pluggat. Som tur är så är det inte direkt någon panik med pluggandet. Jag har försökt lägga in lite bilder från min mobilen, som är den enda dugliga kameran som jag har just för tillfället. I och för sig har jag en gammal digitalkamera, men den är så dålig.. Dock är min mobil helt konstig och har slutat fungera flera gånger idag. Jag blir så arg när tekniken runt omkring mig strular, mest för att jag är så dålig på att fixa sånt.. ;)

Nu ska jag slita mig från datorn för att titta på mitt favoritprogram at the moment: Mammas pojkar! Jag älskar det! Speciellt Naima, Bobby mamma, hon är så skön!

Vi hörs sen och då hoppas jag att jag har fått in bilderna på datorn!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack.

Jag pluggar skrivande på en folkhögskola.

2009-11-26 @ 20:16:00
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Det är en kurs (två terminer) där man får lära sig att utveckla sitt skrivande. Man får testa på olika "kategorier" som kåseri, brev, dikter, berättelser m.m. :)

2009-11-26 @ 22:39:00
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0