Sista söndagen i november

Hej på er!

Jag hann, som ni kanske märkte, inte blogga något mer igår. Jag, Alfons och Hilma hade en jättemysig och rolig kväll! Vi åt godis i massor, tittade på Robinson och åt pizza.

Idag har jag uppträtt på en adventskonsert i kyrkan med sånggruppen jag sjunger med, Soulsting. Vi sjöng jullåtar och det var en stor orkester med alla instrument ni kan tänka er: cello, trumpet, fiol osv.. Nu är jag helt slut och måste plugga! Jag kommer att tillbringa min vecka med mina skolböcker, härligt! ;)

Sov gott, imorgon är det sista dagen i november och sedan börjar årets mysigaste månad!

Pussar


Kommentarer
Postat av: MARILENA

Så lite så :)

2009-11-30 @ 01:33:32
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0