Stockholm en hel vecka!

Hello fellas!

Attans, jag höll inte mitt löfte...den här gången heller! Dåligt av mig, men jag kan faktiskt skylla på allt plugg vi har i skolan. Alla har sagt till mig att 9:an ska vara rätt tuff, men jag har alltid trott att de bara snackade och att det ínte var sant. Jag tar tillbaka det nu, jag har pluggat i flera timmar varje dag den här veckan för att hinna med allt. Jag har inte kunnat träna och nästan glömt bort att äta, inte bra det där. Tyvärr kommer det fortsätta med mycket prov och inlämningar tills jullovet, men jag antar att det bara är att hålla ut. 

Dessutom är min dator fortfarande inne på lagning, och när jag får tillbaka den då ska jag verkligen skriva, lägga in bilder osv, för jag är riktigt sugen på det nu!

Imorgon åker jag till Stockholm för att stanna där hela nästa vecka. Jag ska nämligen praoa där. Det ska bli så himla kul och jag ser verkligen fram emot det! Denna gången ska jag vara i Riksdagen hos en moderat som heter Magdalena Andersson. Jag tycker att politik är jätteintressant och jag tycker det är så kul att debattera och säga vad jag tycker, så jag tror att min vecka kommer bli toppen! Att jag ska bo hos världens bästa Olivia gör ju inte saken sämre direkt! Jag ska försöka slänga in åtminstone ett inlägg om dagen..  

Eftersom att jag är sjukt planerad av mig så har jag ju givetvis inte packat och jag åker vid lunch imorgon, men vad tusan, allt löser sig!

Sov gott!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0