Tisdag tuesday martes

Ännu en bra dag med Olivia har passerat! Idag har jag praoat, jag fick göra om en hel vägg, mycket roligt! När jag slutat mötte jag Olivia och var med henne på två lektioner. Hennes klasskompisar var jättetrevliga! Innan det åt jag lunch, ceasarsallad på Creem. Jag tror att de hade den äckligaste apelsinjuicen jag någonsin har druckit.

Efter skolan så åkte vi in mot Hötorget för att shoppa lite. Hittade en jättefin jeansskjorta som jag köpte! Jag var även med Olivia på balettakademien, och medan hon dansade så pluggade jag. Vi har helt sjukt mycket nu i skolan och det är tråkigt att jag måste plugga när jag är här, men så är det...

Nu har vi precis ätit revbensspjäll och nu blir det lite plugg och sedan sängen för att sova. Måste vara utvilad tills imorgon, för då är det dags för min första dag i Riksdagen, ska bli så otroligt roligt!!

Jag har tagit lite bilder idag, men jag hinner inte ladda upp dem nu, så jag lägger upp dem imorgon!

Sleep tight!
 /Tilda♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0