With the smile on my face

Hej på er!

Idag har jag haft fullt upp! Först var det skolan som jag inte varit i nu på en vecka. Det var lite segt att komma tillbaka, men det var kul att träffa kompisarna. Jag var på möte också och bestämde vilken låt jag ska sjunga solo på lucia i skolan, och det kommer bli hur bra som helst! Eftersom att vi inte vet om det går att fixa än, så väntar jag lite med att säga vilken låt det är. 

Skolan slutade vid tjugo över tre och efter det sprang jag till stationen för att hinna med bussen. Jag skulle nämligen till Vetlanda på sånglektion hos min otroligt duktiga sånglärare Therese. Jag lär mig så himla mycket av henne och det är så kul! 

Innan jag gick iväg och sjöng så träffade jag Micke, Jonathan och Ida en snabbis,mysigt! Nu sitter jag hemma hos min morbror och fikar med min mormor och lilla kusin Millie. Så roligt att träffa dem igen! Om en timme går bussen hem till Eksjö igen, så nu ska jag vara lite social. Hörs sen, så slänger jag in en outfit också!

Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0