En dag i ett soligt Anderstorp

Jag såg att mitt inlägg från mobilen faktiskt kom fram, toppen för då kan jag uppdatera bloggen oftare!! Dagen har spenderats i en idrottshall för att titta på min lillebror August som spelade handbollscup. Det gick jättebra för dem och de tog sig ända till final där de tyvärr förlorade med ett mål! Vädret i Anderstorp var helt underbart, solen strålade från det att vi kom dit tills vi åkte hem. Hemma i Eksjö har det tydligen inte varit så bra väder, så vi valde rätt plats att vara på :) Jag glömde kameran hemma, så därför blir det inga bilder!
Nu måste jag ta tag i mitt rum som just nu ser ut som en klädbomb och sedan måste jag plugga!! Nästa vecka är det back to buisness igen med tidiga morgnar och långa skoldagar, bland annat har jag biologiprov i genetik och nationella prov i matte.
Puuh, känns som en evighet med två månader kvar till skolavslutningen den 11 juni, men vad tusan, jag ska ge mig tusan på att kämpa de sista månaderna!! Allt handlar faktiskt om inställningen, allt blir så mycket enklare med ett leende på läpparna!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja tack!! fick nog kanske kläm på det nu men jag ska fråga och visa så sdet blir rätt!! :)



Ja. :( asså mitt finger hoppade ur led när jag spelade handboll och så skadades det ledbanden och allt så nu har jag gips.. :/



Jaaa guud ja.. hoppas du får det snart.. Hoppas på att du kommer in.. men vad ska du bo och så i så fall? :o <3

2010-04-11 @ 21:00:45
URL: http://ebbaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0