Grattis min fina!

Idag fyller min bästa kompis Olivia 16 år och i förmiddags fick hon en riktig skönsång (läs: förfärlig sång) sjungen av mig. Olivia bor i Stockholm så därför ses vi bara några gånger om året, men när vi väl ses så har vi sjukt kul!! ♥
Egentligen skulle jag varit hos henne i Stockholm idag och firat hennes födelsedag med pompa och ståt, tyvärr blev det inte så vilket jag tycker är jättetråkigt, men jag ska fira henne nästa gång vi ses istället! Jag hoppas att hon får en jättebra kväll hur som helst!! :)


Världens bästa resa till Frankrike!

 

In good times
and bad times

I'll be on your side forever more

That's what friends are for

 

Love you♥


Kommentarer
Postat av: olivia <3

guuuuuuudddd vad gullig du är älskling!!!!! :D du är BÄST!!!!! och din sång lät jätte fint ;) :D saknar di oändligt mycket!!!!!!! :D love you <3 <3 <3 <3

2010-04-10 @ 14:13:51
Postat av: lisa

rösta på mig till att bli veckans blogg. nr 6!

länk finns på min blogg! :D

2010-04-10 @ 15:24:22
URL: http://lisaborglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0