;ppPpPPpp

Jag har verkligen skrattat hela kvällen! Det jag skrattat åt är just vad som står i överskriften. ;pPPpPppP-grupperna på facebook. Jag har ont i magen av allt skratt nu! Men hur ska man egentligen inte kunna skratta:

- "Fergie ringde och sade: -Meet me halfway, -okej, och så gör man inte det ;ppPpPPpp

- "Farsan ringer: -Var är du, -på McDonalds, så är man på Burger King ;ppPpPPpp

- "-Jag kommer till dig ikväll då, -okej, så är man hemlös ;ppPpPPpp

- "Iron Maiden ringde och sade: -Run to the Hills, -okej, och så har man amputerat benen ;ppPpPPpp

HAHAHAHAHAHA, är ganska säker på att många av er undrar om jag har slått i huvudet som tycker att detta är kul. Men jag antar att jag bara har riktigt dålig humor! Amanda, Karin och jag skrattade och kom på nya sådana här ramsor i nästan en halvtimme, roligaste träningen på väldigt länge iallafall, heh! ;)

Nähä, sängen nästa! Sista delen av nationella proven i matte imorgon, GODNATT!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0