Snart är det 2009!

Tänk att det här är näst sista dagen år 2008! Shit vad snabbt det har gått! Kändes som om det var igår jag firade nyår i Jönköping.. Okej, inte riktigt, men nästan! Om ni vill se vad jag har gjort detta året så kika in detta inlägget: Mitt 2008 

Nu har jag bestämt hur jag ska spendera min nyårsafton! Det blir i Vetlanda! Ska bli supertrevligt och kul! Hoppas att ni får en bra dag också! Jag har faktiskt för en gångs skull bestämt vad jag ska ha på mig! Det får ni se imorgon! Riktigt förvånande om man heter Tilda Sander och alltid är ute i sista sekunden..

Nu ska jag gå och lägga mig! Jag kommer alltid på efter julafton vad jag önskar mig och innan jul så står det helt still i huudet när alla frågar vad jag önskar mig. Nu har jag kommit på att jag skulle önskat mig ett snyggt nattlinne! Har tittat lite på det här från lindex och funderar starkt på att köpa det! haha...jag börjar alltid skriva om annat, men nu ska jag faktiskt sova!

Lindex Shop Online
Goodnight, sleep tight!



Bild: Lindex

Kommentarer
Postat av: Eve

Sv: TACK SÅ JÄTTEMKT! jaa vi ses ikv! =) =) =)

2008-12-31 @ 11:40:52
URL: http://dontsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0